FANDOM

Grand Theft Auto: San Andreas Main Theme

Grand Theft Auto San Andreas je třetí a největší díl 3D éry. Hra vyšla v roce 2004 na Playstation 2, v roce 2005 na PC a Xbox. Odehrává se roku 1992 tedy 8 let po Vice City a 9 let před GTA III.

Příběh:Editovat

Hlavní hrdina se jmenuje Carl Johnson, zkráceně CJ, gangtser s černou pletí který se narodil v Los Santos. Když mu zemřel bratr Brian, rozhodl se opustit rodné město a odjet do Liberty City. Po pěti letech na západním pobřeží mu jeho další bratr Sean Johnson Sweet zavolá a řekne mu, že jejich matka byla zabita. Carl se tedy vrací zpět do Los Santos a vidí, že se vše změnilo. Rodiný gang Grove Street Families je v troskách, město ovládájí The Ballas a všude se válí to svinstvo, drogy. Díky nim je všechno pryč. Carl tedy musí obrátit město vzůhu nohama a napravit vše co se za těch pět let stalo.

Místo:Editovat

Hra se odehrává ve státě San Andreas, který se skládá ze tří měst, několika vesnic a rozsáhlou krajinou mezi nimi. Města se jmenují Los Santos (inspirováno v Los Angeles), San Fierro (San Francisco) a Las Venturas (Las Vegas).

Trailer:Editovat

Grand Theft Auto San Andreas PlayStation 2 Trailer -01:06

Grand Theft Auto San Andreas PlayStation 2 Trailer -

V síti Wikia

Náhodná Wiki